“Wij zijn een A-merk, daar sluit de oplossing van Aangetekend naadloos bij aan”
XA wil het vinden en delen van informatie voor organisaties makkelijk maken. Door informatiestromen binnen bedrijfsprocessen te optimaliseren, kunnen medewerkers sneller en beter beslissingen maken, die tijd- en plaatsonafhankelijk zijn. Daarbij kiezen ze voor de toptechniek van Xerox. Toen Aangetekend Mailen tien jaar geleden op de markt kwam, geloofde Martijn Jansen, directeur van XA, direct in de oplossing. Martijn over tien jaar Aangetekend Mailen.
Heilig geloof
Bij XA zijn we al jaren bezig om mensen, organisaties, hardware, software en consultancy optimaal te laten samenwerken. Dat doen we met de hardware van Xerox, en inmiddels ook met onze intelligente softwareoplossingen, zoals bijvoorbeeld de XA Digitale Postkamer. Daarmee stellen we gebruikers in staat tot het volledig geautomatiseerd herkennen van de inhoud van documenten, en het classificeren, valideren én archiveren van deze informatiestromen. Dat maakt menselijke handelingen overbodig. Toen Wouter en Philip in 2011 hun dienst Aangetekend Mailen introduceerden, geloofde ik er meteen heilig in.
Beveiligd en rechtsgeldig
In de jaren 70 had je de telex, in de jaren 80 en 90 was de fax heel succesvol, en geloof het of niet, maar bij iedere rechtbank en op elk advocatenkantoor staat nog steeds een faxapparaat. Wij zagen duidelijk de toegevoegde waarde van Aangetekend Mailen, als eenvoudige manier om je documenten beveiligd en rechtsgeldig te versturen. Wij waren dan ook de allereerste businesspartner van Aangetekend B.V. Mijn toenmalige sales-collega en ik grepen de innovatieve dienst die Aangetekend Mailen toen al was meteen aan om over vernieuwing te praten als we bij – potentiële – klanten aan tafel zaten.
A-merk zoekt A-merk
Wij zijn een A-merk en sommige van onze klanten zijn al dertig jaar klant. Dan moeten de oplossingen die je aanbiedt wel werken. Daar heeft het team van Aangetekend zich echt bewezen. We hebben samen diverse klanten mogen aansluiten en ik heb nog nooit een klacht gehoord. Niet over het implementatietraject en niet over de opvolging. Daar worden onze klanten blij van, maar wij ook natuurlijk.
Uit hetzelfde hout gesneden
We hebben in de loop der jaren een mooie relatie opgebouwd met het team van Aangetekend B.V., wij zijn echt uit hetzelfde hout gesneden. Dat is zakelijk gezien heel prettig, maar we houden ook zeker van lol maken. Zo is Aangetekend al jaren de trotse sponsor van The NEXT. We hebben al heel wat afgevaren op onze wedstrijdzeilboot uit de Mumm 36-klasse. Voor ons is THE NEXT een weerspiegeling van onze bedrijfscultuur: sportiviteit, warmte, kwaliteit, snel inspelen op situaties die veranderen, vechten voor een goed resultaat en het verbinden van mensen. Die cultuur delen we al tien jaar met Aangetekend. Op naar de volgende tien!